گیاهپزشکی۸۴ باهنر کرمان

گیاهان و دانشجویان

گیاهپزشکی۸۴ باهنر کرمان

گیاهان و دانشجویان

سوال وجواب اعرابی از حضرت محمد (ص)

میخواهم داناترین مردم باشم

ازخدا بترس

میخواهم از خاصان درگاه خدا باشم

شب و روز قرآن بخوان

میخواهم دل من همیشه روشن باشد

مرگ را فراموش مکن

میخواهم همیشه در رحمت حق باشم

با خلق خدا نیکی کن

میخواهم از دشمن به من آفتی نرسد

همیشه توکل به خدا کن

میخواهم در چشم مردم خوار نباشم

پرهیزکار باش

میخواهم عمر من طولانی باشد

صله رحم کن

میخواهم روزی من وسیع گردد

همیشه با وضو باش

میخواهم به آتش دوزخ نسوزم

چشم و زبان خود را از حرام ببند

گناه به چه چیز ریخته میشود

تضرع و توبه با حال بیچارگی

میخواهم سنگین ترین مردم باشم

از کسی چیزی مخواه

میخواهم پرده عصمتم دریده نشود

پرده کسی را مدر

میخواهم گورم تنگ نباشد

مداومت کن به سوره تبارک

میخواهم مال من بسیار شود

مداومت کن به سوره واقعه هر شب

میخواهم فردای قیامت ایمن باشم

میان شام و خفتن بذکر خدا مشغول باش

میخواهم خدا را در نماز حاظر بینم

در وقت وضو ساختن بسیار دقت کن

میخواهم از خاصان باشم

در کارها راستی و درستی پیشه کن

میخواهم عذاب قبر نداشته باشم

جامه خود را پاک نگهدار

میخواهم در نامه عملم گناه نباشد

به پدر و مادر نیکی کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد