گیاهپزشکی۸۴ باهنر کرمان

گیاهان و دانشجویان

گیاهپزشکی۸۴ باهنر کرمان

گیاهان و دانشجویان

یک‌ کیلو بال‌ مگس‌ مهریه‌ زن‌ جوان

بال مگس مهریه زن جوانزن‌ جوان‌ وقتی‌ تصمیم‌ شوهرش‌ را برای‌ جدایی‌ قطعی‌ دید، مهریه‌اش‌ را که‌ یک‌ کیلو بال‌ مگس‌ است‌ به‌ اجرا گذاشت‌.
به‌ گزارش‌ خبرنگار ما، این‌ زن‌ 40 ساله‌ که‌ سعیده‌ نام‌ دارد، به‌ قاضی‌ شعبه‌ 264 دادگاه‌ خانواده‌ گفت‌: شوهر اولم‌ مرد جوانی‌ بود که‌ بعد از 6 سال‌ زندگی‌ ترکم‌ کرد و به‌ خارج‌ رفت‌، مدتی‌ بعد با یک‌ مرد دیگر ازدواج‌ کردم‌، او هم‌ براؤر سکته‌ مغزی‌ جان‌ خود را از دست‌ داد، تصمیم‌ داشتم‌ دیگر ازدواج‌ نکنم‌، چون‌ بچه‌های‌ شوهر دومم‌ هم‌ بسیار مرا اذیت‌ کرده‌ بودند، به‌ خانه‌ پدری‌ام‌ برگشتم‌، پدر و مادر پیری‌ داشتم‌ که‌ بسختی‌ می‌توانستند خودشان‌ را اداره‌ کنند.
به‌ همین‌ خاطر در مطب‌ پزشکی‌ به‌ عنوان‌ تزریقاتچی‌ مشغول‌ به‌ کار شدم‌، آدم‌های‌ زیادی‌ به‌ آنجا رفت‌ و آمد داشتند، بعضی‌ از آنها از من‌ خواستگاری‌ می‌کردند، اما قبول‌ نمی‌کردم‌، چون‌ دوبار تجربه‌ تلخی‌ را پشت‌ سر گذاشته‌ بودم‌.
این‌ زن‌ ادامه‌ داد: بعد از 2 سال‌ کارکردن‌ پزشکی‌ که‌ برایش‌ کار می‌کردم‌ به‌ من‌ پیشنهاد کرد با او ازدواج‌ کنم‌. هرچند نسبت‌ به‌ من‌ سنش‌ زیاد بود، قبول‌ نکردم‌ اما با اصرار زیاد مرا راضی‌ کرد. او به‌ من‌ گفته‌ بود، همسر و فرزندش‌ در امریکا زندگی‌ می‌کنند و او سال‌ها پیش‌ از همسرش‌ جدا شده‌ است‌ و حالا تنها زندگی‌ می‌کند. من‌ هم‌ که‌ سختی‌ زیادی‌ را در طول‌ این‌ سال‌ها کشیده‌ بودم‌، فکر کردم‌ اگر ازدواج‌ کنم‌، از این‌ بدبختی‌ نجات‌ پیدا می‌کنم‌ و شاید این‌ بار موفق‌ باشم‌، اما باید کاری‌ می‌کردم‌ تا شوهرم‌ از من‌ جدا نشود. به‌ همین‌ خاطر شرط‌ کردم‌ که‌ باید یک‌ خانه‌ به‌ نامم‌ بخرد و یک‌ کیلو هم‌ بال‌ مگس‌ مهرم‌ کند، او هم‌ پذیرفت‌. یک‌ ماه‌ بعد به‌ عقد هم‌ درآمدیم‌. ....

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

به نظر من این روش خیلی جالب بوده

نرگس سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ

جالب بود. اما بهتر بود ۱ چاه نفت مهرش می کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد